harang 2009.02.15. 01:03

elkezdem

 Hogy hogyan, azt még nem tudom pontosan, de majd csak kisül valami ebből. Nem lesz hosszú, és fájni is csak annak fog, aki végigolvassa...

Nem sok blogot olvastam eddig. Ma este, teljesen lefáradt aggyal és szinte tökéletes üresség közepette valamiért beírtam a keresőbe hogy "blog", aztán megtetszett pár írás itt, és gondoltam akkor már én is regisztrálok.

Több lehetőség is van, hogy mi lesz ennek a kalandnak a végkifejlete, az első és legvalószínűbb az, hogy mire felkelek, már nem fogok emlékezni a a jelszavamra...

Továbbá az is lehet hogy pár hét alatt megunom az egészet, és többet errefelé se nézek.

Majd kiderül.

Ja és nem tudom mi lesz ennek a vége, de nézegettem a sok-sok tematizált blogot, nos, az enyém nemtudom milyen  skatulyába passzol majd bele, mivel nem egyetlen témról akarok írni és nem fogom leközölni minden napomat sem perces lebontásban, szóval nem leszek tematizált, amivel csak az a baj, hogy ha valakit valami érdekel, akkor az alapján keres. Én meg csak szórom majd itt a gondolataimat nyakló nélkül, és könnyen lehet hogy soha, senki nem lesz szemtanúja magvas elmélkedéeimnek... hm. Talán ez a a legvalószínűbb minden eshetőség közül.

Nos, első bejegyzésnek talán már eleget rizsáztam, ha véletlenül valaki elolvasta akkor kérem csak olyan hangerővel fáradjon le hogy ne ébredjen fel a szomszéd.

1 komment

Címkék: kezdet

A bejegyzés trackback címe:

https://szamarfulek.blog.hu/api/trackback/id/tr84943789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

child_of_korn · http://holtido.blog.hu/ 2009.02.15. 20:52:04

Én is pont így voltam ezzel először :)
A mai napig össze-vissza írogatok mindent, ami jön. Aztán egy idő után rájöttem, hogy mennyi mindenre is jó egy blog.
süti beállítások módosítása